Ingrid in Debrecen

Volksdansen

Reacties

Reacties

Kenia

Geweldig, het plezier spat gewoon van de foto af!
Wat heb jij onwijs veel lol daar.
Super ^^

mamma

Volgens mij kun je ons nu de Tjardaz leren! Ziet er heel gezellig uit! ( en warm! c: ) Ik stel me zo de muziek er bij voor. Ik sluit me verder helemaal bij Kenia aan!

Ingrid

Jups, echt heel erg leuk. En de dansvonden zijn iedere dinsdag. Dus ook op mijn verjaardag :D. Komen jullie ook? :D Hahaha het is openbaar!
En ja, het was inderdaad warm. We hebben hier nachten gehad dat het zelfs snachts nog boven de dertig graden was...

mamma

Normaal gesproken was ik natuurlijk van de partij.
Skippy kan al wel wel de tjardaz dansen, maar helaas niet in die temperaturen! Dus dans ik hier maar met Skip wat in het rond.
En jij hebt daar genoeg gezellige mensen om je kwart eeuw te vieren! Ik voel dat het wel wat beloofd.
Als het net zo gezellig blijft al tot nu toe........dan komt het vast helemaal goed c:
En anders doen we het in Holland gewoon over. 9 dan kan Skip ook mee dansen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!